Good Bye Wee'z Owl ):


Assalamualaikum and hi . Sedih laa , aku terpaksa say 'good bye' to my belove team . Seriuosly aku memang terpaksa buat semua , bukan sebab Abg Zul dah tak conduct ke apa . BUKAN SAMA SEKALI . Semua ni sebab tangan aku , tangan aku terseliuh . Teruk laa juga , sampai aku nak angkat tangan pun susah . Punca tangan aku jadi macam ni sebab aku terjatuh masa PJ haritu . Sekarang , apa yang aku kerja keras selama 1 bulan lebih ni memang la teramat SIA SIA . Sad Life part 23345938938 (!) Haih , rindu budak - budak W.O laa , nak train sama sama . Gelak sampai tergolek sama sama , sakit sama sama , penat sama sama , dan tak lupa hitam sama sama . Eei , nanti jangan nak tayang tayang baju W.O or gambar korang masa pergi event tu . Jelous laa nanti ):  


No comments:

Post a Comment